Ознакомьтесь с нашей политикой обработки персональных данных
  • ↓
  • ↑
  • ⇑
 
Записи с темой: ввс meta (список заголовков)
15:57 

Дорогая ~McLaren~,

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal

Лол, спасибо!

@темы: slash, scott is my favorite, actor: john barrowman, "rps meta", ВВС meta

12:53 

ОМГ WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal


Summary: When John Watson comes back from the war in Afghanistan he's traumatized and lonely. Until he meets Sherlock Holmes. They become flatmates and soon John has to find out that something is wrong with his new found friend.


Байба!!!!!!!
СМОТРИ ЧТО ОНИ СДЕЛАЛИ!!!!!!!!!!!

@темы: ВВС meta, slash, quotes, gay, fics to read

15:13 

Britain's Got Talent 2012 vs. The Voice UK

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Я так ждала The Voice и он окказался таким невероятно скучным, честтное слово. при всем момем уважении к Стю. но это такое гавно в котором вообще между судьями нет не какой химии....

Britain's Got Talent который я переодически посматриваю. и который в этом году по времени и месту в сетке идет в тоже время был таким охуенным!
Во первых САЙМОН И Вильям! ITV их шиперит!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Там дыже был сюжет на 2 минуты слешный про то как Вильям признается в любви Сайману, это было потресающе!
В этом году такие милые учасники!
Начну с пары (геев) танцоров) которые просто вынесли зал! Аманда кажется даже плакала. это было так красиво!!!!



Каждый год мы. я Лена и Марина пытаемся найти Барроуменьчиков.... кажется я их нашла, 133 штуки!
Валлийский хор!!!!!!


@темы: "во всем виновата Марина", barrowman would approve, tv: The Voice, ВВС meta

12:26 

Я начинаю отчетливо понимать что в збранном у меня вообще нет Руперта Грейвза!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
И это както так уныло, его же дохрена в Тамблере и в ЖЖ, а тут вообще....
Новостьпрошла даже както мимо нас!





@темы: actor: Rupert Graves, ВВС meta

13:00 

Для меня, чужое, просто понравилось....

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Here I'm mostly Mystrade, with spurts of Dr. Who, Steven Moffat, Mark Gatiss, monkeys, and possibly OOO SHINY!

Did I mention Rupert Graves? I should. One should always mention Rupert Graves. "When in doubt, mention Rupert Graves," that's my motto. Well it is now.
Install this theme

Problems I have with some Mystrade shippers:


macpye:

amenaza:

They try to canonize the pairing.

Yes. I’m a Mystrade shipper as well. I understand having your OTP canonized is a huge step for a fan. Once again, people fail to see the difference between canon and our musings.

Lestrade is married, canonically. He checked out Molly, canonically. Mycroft has admitted to not caring about anyone but his brother, canonically.

As of Hounds, we can definitely say Lestrade is divorced. He very obviously no longer wears his wedding ring (TANLINE).

Mycroft spoke the words that caring is not an advantage. He never said he didn’t care for anyone, he just said it’s not an advantage. And mostly to reassure Sherlock, in my opinion.

Do we know that Lestrade is not completely straight? Nope, so therefore, fanon.

Do we know anything about Mycroft’s sexuality, or lack of thereof? Nope, fanon again.

Oops, but in Scandal, we have the infamous exchange between Sherlock and John,

JOHN: “Seriously, why are we here, Sherlock? Are we here to see the Queen?”

SHERLOCK: [sees Mycroft enter] “Apparently, yes.”

I keep having to wonder whether or not people are even aware of the double entendre here, because it’s an obvious allusion to Mycroft’s sexuality.

Do we know, for certain, that they met before Hounds? No, it’s fanon.

Is Mycroft obsessive over who deals with his younger brother? Yes he is.

Someone (John) will be moving in with Sherlock; he checks him out.
He is in direct, personal contact with Lestrade in Hounds, even if it is over the phone. From the situation and the dialogue, we may make the close “reading” that this has happened before.
Leading back to: Lestrade begins working with Sherlock. From the drugs bust in ASiP, we may conclude Lestrade knows of his drug history. How? He was there to see the vestiges of it. Would Mycroft not keep a close eye on Sherlock during that period? Yes, he damn well would. In fact, he’d be on to anyone like a hawk, in order to keep away any further bad influences as much as possible. So he would, most definitely, have checked out Lestrade.

Yes, that’s theory, but theory based on fact and logic. Even if Lestrade and Mycroft’s meeting is completely unromantic, it was already speculated upon before Hounds confirmed they know each other.

So, just. Would I like this pairing to appear on the show? Yes, absolutely, because it’s my primary ship in this fandom. But I realize that hasn’t happened, and much as it pains my, possibly won’t. I have millions of head-canons, and stories, and theories, but none of them appear officially. Let’s get our facts right, yes?

Mark Gatiss thinks Rupert Graves is dishy. This is another fact.

And see the above for some more, irrefutable, facts, mentioned or shown in episodes.

And really, you want to listen to Macpye. “I don’t just do everything your…brother tells me.” If this were the first phonecall from Mycroft telling Greg to tack Sherlock down, then Greg would have said so. And he wouldn’t be so limply defensive about it. He would have said, “Oi, I’m doing this as a one-time favour, you.”

But I’ll loop this back to your opening shot: “They try to canonize the pairing.” Mark Gatiss, dear man, actually said “Everything’s canon!” And he and Moffat have been running through the Sherlockian candy store, grabbing things off the shelves and shoving them into the show willy-nilly. They will grab from speculation - “We’re not a couple!” “If anyone still cares, I’m not gay!” - and bat it around like a kitten with its first ball of yarn.

And even more directly: Yes. I do try to canonize the pairing, by doing exactly what Moftiss do: I write fan fiction, with the intent of publishing it for real, professionally someday. I work on scripts in order to get them ready to submit to agents. Moffat speculated in the early ’90s, in fandom, about what the Doctor’s name was. Right out there on Usenet with the rest of us plebs. Moffat is now writing fan fiction for the BBC, that gets filmed.

If you want to quash speculation… no. You don’t. You really, really don’t. If you don’t really believe it, keep reading until you find something you do believe in. If you want to argue Mystrade with me, I would dearly love it, in fact. Go ahead. It’s called fact-checking and proofreading and editing. I actively love it when people go through my stuff and pull out bits that don’t make sense, or don’t follow what was in S2. Because this is the canon I’m trying to tie into, and it needs to fit absolutely in order to work. So bring it on. But I’ll come right back at you with explanations and counter-theories.

The game, Mrs Hudson, IS AWESOME.

@темы: "во всем виновата Марина", Mystrade, actor: Rupert Graves, ВВС meta

20:06 

Why did Paul O'Grady give up the chat show? He couldn't stand the guests!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal


Paul O’Grady has got the bit between his teeth. He’s talking about chat shows. Or, rather, why he decided to chuck in ITV1’s Paul O’Grady Live. And, boy, does Paul talk.
‘I felt I was part of the PR machine. There was so much interference. They’d want this guest or that guest. Every question had to go through the lawyers. I was just another plug for someone’s book or film.
‘And I can tell you I saw some dross and read some rubbish, but I was too polite to say, “This is shameful. How you’ve got the nerve to publish this is beyond me.” So I’d say, “Oh, I really enjoyed your book,” but I was thinking, “I can’t do this any more.”
‘Guests would be on the couch coked off their minds. They’d start conversations, forget what they were saying, go onto something else.

'When I was doing my daytime show (The Paul O’Grady Show) I’d feel like self-mutilating under the desk thinking, “They’re going to swear. It’s 5pm. There are kids watching.”
As soon as the ad break came I’d fly off and say, “They’re off their face on coke. I can’t handle this. It’s live telly.”’

читать дальше

@темы: ВВС meta, quotes, barrowman would approve, "rps meta"

20:33 

I'm sorry, i can't!!!!!!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Image and video hosting by TinyPic
My fucking god! The chemistry!!!!!!!

@темы: animations, my art, ВВС meta

16:14 

Вечер пятницы с Джоном Барроуменом!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
При условии конечно что вечер я не провела с ним, а в компании Лены.

Итак, у нас было три замечательные передачи,
The One Show- омг. самое замечателньое конечно это Джон поедающей всю миску со спагетти пока все разговаривали и дискутировали. Че. халявная еда, не один Шотландец от нее не откажется. это было так прилетстно, утпо смотреть как мальчик кушает, вообще изгалодалось животное!
Hustle- ниче не знаю, мне очень понравилась его жена! и Джон был охуенным подкаблучником, все былобы охуенно еслиб было поменьше манерности. а так это был эпический пиздец,я я хочу еще много много такого, и таких охуенных кастюмов побольше, да :) Может сделаю пикспам :)
Chris Moyle' s Quiz Night- Как всегда оно было самое охуенное! Где мои анимашки с Джоном и Крисом танцеющеми под Winner Takes It all? I SHIP IT!

Неожиданно торкнула Джонова And I love you So...Ничего не могу с собаой поделать, сорри :)

@темы: ВВС meta

23:45 

От Франциса к Алексу

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
19:14 

Я ХОЧУ ПОЖАЛОВАТСЯ!

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Совершенно не могу смотреть Great Еxpectations BBC из за Дугласа Бута.
я не могу воспринмать звук когда я смотрю на эти скулы и губы! я вас придупреждаю.


я бы его еще и взляла на роль молодого Скотта или того парня с котором он был в школе в "Тиграх" угу

@темы: scott is my favorite, fics to read, ~McTroll~, ВВС meta

19:45 

Итоги 2011

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Сайт года: tumblr.com и Эндрю тайм в частности!
Знакомство года: Сергей, до.... Спаньч Боб мой!
Мужчина года: лол, Скотт, Эндрю и Джон.
Девушка года: она знает... угу, очень хорошо знает что это она :) Э
Фильм года: Пипец, дай бог памяти.....Х мэны в этом году вышли? тогда Х Мэны
Сериал года: The killing, Homeland, American horror story, Revenge, Ringer, PPL!!!!!!!!! THE VOICE!
Блюдо года: че?
Напиток года: кока Кола
Ощущение года: "ыыыыыыыыыыыыыыыыы" и "торололо"
Язык года: как нестранно в первый раз русский.
Интерес года: девушка года
Несбывшаяся мечта года: сменить роботу в Лондоне.
Место года: Дом
Открытие года: пипец, ничего нового не открыла наверно
Персональное событие года: ззавела собаку.
Исполнитель года: будети ржать, но Miley Cyrus потому что она по радио. и там песня ДБ и СГ и у меня наверно слишком депересивное настроение чтобы заполнять эти ИТОГИ сегодня.
Песня года: нет
Поездка года: была много где но нет такого что прям ВАУ
Экстрим года: сказать босу что меня беит он и его работа по пьяне?
Традиция года: скайп, смс
Настроение года: --------
Разочарование года: расстояние; зарплата
Книга года: у меня даже фанфика года в этом году нет "Химены" от Макларен, госпади, как я могла забыть??? они были охренительны!
Вещь года: -------
Вопрос года: Нахуя?
Фраза года: щас не могу вспомнить, но чтото было.

@темы: ослы-проктологи, ВВС meta, tv: torchwood, tv: The Voice, gay

19:33 

от Joka

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
JOHN'S 2012 DIARY!
Just like last year, John is heading to the USA for his next project! Sadly, not for Torchwood but for a documentary on the television series, Dallas. He also says that he's booked up for the rest of the year & it looks likely that he'll be back in Glasgow for Robin Hood at the end of 2012! He's been advising fans to buy tickets now!

@темы: ВВС meta

16:59 

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
The Voice: Tom Jones and The sсript's Danny O'Donoghue complete coaching line-up

Image and video hosting by TinyPic

@темы: actor: john barrowman, tv: The Voice, ВВС meta

10:56 

Eve, Torchwood nominated for 2011Satellite Awards

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Eve has been Shortlisted for the panel voted 2011 Satellite Award as Actress in a Series: Drama

Torchwood has been nominated for Television Series: Genre.


Actress in a Series: Drama
Connie Britton Friday Night Lights DirecTV, NBC
Claire Danes Homeland Showtime
Mireille Enos The Killing AMC
Julianna Margulies The Good Wife CBS
Katey Sagal Sons of Anarchy FX Networks
Eve Myles Torchwood BBC

Television Series: Genre


Once Upon A Time ABC
True Blood HBO
American Horror Story FX Networks
Torchwood BBC
Game Of Thrones HBO
The Walking Dead AMC

www.pressacademy.com/award_cat/current-nominees...


Кому они проплотили чтобы это случилось?
Неожиданно я сказалабы. Особенно Торчвуд как сериал. причем я большой поклонник Торчвуда этого сизона.
За Ив радосно, но в такой компаниии у нее шансов какбы.....

Лол, Джон, такой удар щас по его эго. Обнять и плакать. одна номинация чего бы для него стоило, как поднялабы профиль

@темы: actor: john barrowman, ratings, tv: torchwood, ВВС meta

15:42 

Multi-platinum producer and songwriter will.i.am joins The Voice UK

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal


Что-то както у меня соовсем неосталось надежды что Джон будет с этим както связан. Мог бы быть ведущем,но там уже Holly Willoughby and Reggie. Ох.....

@темы: ВВС meta, tv: The Voice, actor: john barrowman

11:01 

lock Доступ к записи ограничен

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Закрытая запись, не предназначенная для публичного просмотра

URL
10:41 

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
12:14 

lock Доступ к записи ограничен

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Закрытая запись, не предназначенная для публичного просмотра

URL
17:27 

Нет, я все еще жива....

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
и я не пропала.

Я посматрела the Wright Stuff с ДБ. я была единственная которая так и не понела почему Джон притащил туда СиДжея?
у нас вчера с Мариной родилась замечательная идея которая на веки сотанется моих хед-канонм этого призшствия!

laisy: мне вот интересно зачем Джон едет в Бирнингем и почему он там начует если до лондана полтора часа на машине
laisy: меньше даже, час
laisy: что такое? он не мог завтро с Джеком пехать из дома?
laisy: или Джек сгрыш личную флешку Скотта с робочими матерьялами и Скотт сказал Джону чтобы он убрал эту морду из дома иначи он его порвет?
[flux]: для начала, что он вообще собирается делать в бирмингеме?
laisy: походу завтро та dogs trust херня ,но она в 12-00
[flux]: не в субботу?
laisy: завтро кажется я начала сомневатся
laisy: а зачем тогда джону джек завтро?
[flux]: скотт точно замешан. улики против него, он радовался в твиттере и джон с утра забрал пса, и еще вчера знал, что заберет. что натворил си джей?
laisy: написал на любимые светлые джинсы? сгрыз красовку? увалок запанки?
[flux]: ха ,а остальные собаки смотрели ему в спину осуждающе, знаешь, как заключенного уводят в камеру. пожизненно
laisy: Харрис и чарли были такими паеньками наверно весь вечер, знаеш, сходили погулять, лапки протерли, где наследили , сели, задницей поерзали, все вытерли, тихоничка к кармушам пошли, Чарл даже не чавкал, потом пошол выпил листерина чтобы из рта кормом не ваняло
[flux]: пришибленные, короче
[flux]: чтобы и их под горячуюю руку не забрали
laisy: дададаа
[flux]: но скотт довольный нереально, что джека забрали. вздохнул спокойно, на улице сразу солнышко засияло
laisy: дададада, кактус разцвел


А вообще в целом,в который раз убеждаешся что Джон не токой глупый каким хочет казатся. Но история про Скотта и вилосипед, всеравно убивает.

Ну и фотки уж тогда на последок :)
Image and video hosting by TinyPic
читать дальше

И да. как можно забыть. походу ДБ всех в Хастлере обучает своей технике глубокого минета на банане!!!!!!

@темы: actor: john barrowman, fics to read, scott is my favorite, slash, they said it on twitter, ВВС meta

17:12 

Nothing about Scott Gill's life is most likely normal
Вот ссылка на учу фоток ДБ, если честно они меня пугают. меня пугает и эта маленькая женьщина, и меня пугает как ужасно выгледит Джон, и то что Джон далеат.... честно... это ужасно, и бе, и вообще..... вообщем все оно тут.




и вот тут вот статья газеты THE SUNи статью надо делать не на 2, это все что написанно надо делить на 10.
Главные факты:

— John was then struck down with swine flu which turned into the life-threatening condition pneumonia, forcing him to miss nearly a fortnight of performances.

драматизация идет на опаснаю для жизни пневмонию... который небыло.


— But now panto producers have ordered him to visit the docs before this year's run. He says: "I never had the flu jab last year, but the bosses have had it written it into my contract for this year.
"It was certainly the most expensive flu I've ever had, because if I don't work, then I don't get paid."

— John may have the last laugh as he's about to pitch the programme — which he co-owns — to America.
He explains: "I'm off to Los Angeles next week to try and sell Tonight's The Night.
"I'll happily present it myself or they can get someone else to do it, like they've done around the world.
"For example there's a Chinese John Barrowman doing Tonight's The Night in the Far East.
"The show is also in the Ukraine, Sweden, Norway, Germany, South America and probably going into Russia too.
"I part own the show, so yes, I'm doing not too badly out of it."

лол, делаем ставки будет ли Ургант вести ТТН!!!!!


HIM "And don't worry, it's not tested on animals — it's tested on my partner Scott.:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: He'd try it and say things like 'this shampoo is too oily' and we'd change it."


и пожалуйсто надите ктонить сегодешнею статью Джона в журнатле Белла, в котором он на вапрос: как вы развлекаетесь во время болезни, он ответил: ЗАнимаюсь сексом!"

Теперь хотябы ясно каким путем Скотт заразился прошлом году.....

@темы: ВВС meta, tv: TTN, scott is my favorite, quotes, actor: john barrowman, "rps meta"

Дневник Laisy

главная